שאלות תשובות

קיבלתי מוצר של sauvage, מה עכשיו?"

ראשית, אנחנו רוצות להודות לך מקרב לב על הפיכתך לחברה בעולם שלנו. אנו דואגות להביא מוצרים מסוגננים ואיכותיים שתקוותנו היא כי יביאו לך נחת וסיפוק (תרתי משמע) במשך שנים רבות! בכל מקרה, נעבור לשאלות ותשובות.

אם המוצר שקיבלת הוא מכני/אלקטרוני, יש להטעינו טעינה ראשונית על ידי חיבורו למקור הטענה מסוג USB. אנו ממליצים על מינימום 3 שעות הטענה ו/או עד שהסוללה מלאה לפי הוראות היצרן, כדי להאריך חיי הסוללה. המוצרים הרלוונטיים מגיעים עם כבל הטענה מקורי, אנו ממליצים להשתמש בו.

כדי להפעיל את המוצר לאחר שנטען יש ללחוץ על כפתור ההפעלה במשך כמה שניות, אך אנו ממליצים לקרוא את ההוראות המצורפות ו/או אלה שבאתר. לפעמים ישנה עקומת למידה קצרה עד שמבינים מה כל כפתור עושה ומהם האפשרויות השונות. לעיתים צריך טיפה׳לה סבלנות.

בכמה אביזרי מין העמידים למים, נקודת הטעינה נסתרת מאחורי מכסה אטום - יש לאתר את נקודת הטעינה על ידי בחינה מתחת למקור אור חזק ומישוש של האביזר. הפתח בדרך כלל בצד המכשיר או בתחתיתו

האם צעצועי המין שלכם עמידים למים?

התשובה באופן כללי היא - כן! רוב המוצרים הרלוונטיים שלנו עשויים מחומרים משובחים ואטומים ולכן עמידים בשימוש במים (אמבטיה, מקלחת, בריכה, ג׳קוזי, מפל מים באיי סיישל...). יחד עם זאת, יש לוודא על ידי עיון בהוראות ו/או בדף המוצר באתר שלנו שאכן המוצר הספציפי עמיד למים. שימי לב שלא מומלץ להשתמש במוצרים בעומקים של יותר מ 1 מטר (נא להתייעץ עמנו באם את מתכננת שימוש בעת צלילת מעמקים).

חשוב לזכור: אין להשתמש במכשירים בזמן טעינה.

אזהרה: מסוכן להשתמש במכשיר בזמן שהוא נטען ממקור כח חיצוני, בעת שימוש ליד או בתוך מים!

איך יודעים מה לבחור?

לכל מוצר באתר יש הסבר מפורט על אופן השימוש תכליתו והפונקציות הקיימות בו כולל גודלו החומר ממנו עשוי ועוד. ניתן לשלוח לנו גם שאלות דרך האתר ואנו נציע מספר מוצרים המתאימים לבקשתכם. בנוסף תוכלו לפנות אלינו בוואטסאפ

מהי מדיניות החזרת מוצרים?

החזרות מוצרים ניתן עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר,
לצורך קבלת זיכוי מלא או החלפה על המוצר להיות באריזה המקורית וללא פגמים.
לצורך החלפה או החזרה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בווצאפ או במייל.

כיצד מתבצע משלוח ואירוז?

כל המשלוחים שלנו מועברים באמצעות בדואר רשום. לביטחונך ולפרטיותך, כל החבילות נשלחות באריזה מיוחדת, אטומה ודיסקרטית. אין כל אזכור למה שיש בחבילה. ולא מוזכר שם האתר מבחוץ. המשלוח יגיע לסניף הדואר שלך. מספר החבילה ישלח אליך עם קישור לאתר דואר ישראל. שם ניתן לעקוב אחרי סטטוס החבילה. כאשר רואים שהחבילה הגיע ליחידת הדואר שלך ניתן לגשת ישירות לסניף עם מספר החבילה שסיפקנו לך ולקבל את החבילה

האם המידע האישי שלי משותף עם צדדים 3?

לא, אנחנו לא מסכימים עם הרעיון של העברת מידע אישי. כל המידע שאת/ה שולח יטופל בצנעת הפרט והסודיות מלאה. את/ה יכול להיות סמוך ובטוח שהמידע האישי שלך לעולם לא יועבר לצד שלישי למעט לצרכי חיוב על ידי מערכות סליקה.

האם אני יכול לעקוב אחר ההזמנה שלי?

על ידי מעקב הזמנות שלנו באתר.או תוכל/י לשלוח לנו הודעה ואנו תעזור לך

תוך כמה זמן יגיע אלי המוצר?

אנחנו עושים את מירב המאמצים בכדי לשלוח לך את המוצר בזמן הקצר ביותר

בד״כ עד 14 ימי עסקים בכפוף לתקנון

אני חושש לרכוש באתר. האם מאובטח?

האתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר,כל כרטיסי האשראי לא נשמרים במערכת.

ישמ לכם שירות לקוחות לשאלות?

נמאס לך לקנות מאתרים שמציעים שירות במייל בלבד? שירות אנושי - גם בווצאפ, כמעט 24 שעות ביממה,

אם יש לך עוד שאלות שלח/י לנו הודעה